spadające serca ;D

GRY

czwartek, 7 czerwca 2012

Błąd

Dzisiaj znalazłam na MSP błąd dodam fotke :
Jedno obejrzenie a dwa komy?Wiem że Agacia obejrzała ten film bo od niej profilu do mojego fame  leciała taka gwiazdka (Wiecie o co cho) a od profilu Adrianny nie.Postanowiłam to sprawdzić :
Najpierw zaczęłam oglądać jakiś film :
Potem kliknęłam czerwony krzyżyk :
A tu nagle wyskoczyło:

I normalnie można zostawić kom.Tym to sposobem można zostać oszukanym.Ktoś powie że obejrzał twoje filmy a jak mu nie wierzysz możesz sprawdzić komy i tu bam kom jest a filmu nie obejrzany.
Ciekawa jestem tylko czy ten błąd jest już długo na MSP.Ja osobiście odkryłam go dzisiaj.
Ciekawa jestem czy mody szybko go usuną.Może niedługo znowu będzie tak że jak wyjdziesz z filmu to pojawia się ten widok co przed włączeniem filmu.Czyli np.
Mam nadzieje że to szybko zostanie usunięte bo niektórzy mogą sobie na legalu oszukiwać innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz