spadające serca ;D

GRY

czwartek, 31 maja 2012

Dzień Dziecka

Wszystkiego naj z okazji Dnia Dziecka :)
Nie do końca pamiętam czego dotyczyła ta ważna sprawa o której wspomniałam we wczorajszym poście.Mówi się trudno trzeba żyć dalej.Musze się czymś pochwalić...
Bam,bam,bam
Zaczęłam znowu robić normalne filmy.Mają dość niską oglądalność ale trudno.Liczy się przyjemność z ich tworzenia (źle zbudowane zdanie ale kij z tym wiecie o co cho). Muszę przyznać że oglądalnością pierwszej części Nowe życie byłam pozytywnie zaskoczona.Już kilka godzin po moim opublikowaniu  było ponad 25 wejść ! Miałam taki zaciesz :) Może dodam fotke a może nie ...
Nie no dodam muszę się pochwalić ;D
Już Nowe życie (4 jest gotowe w całości niedługo je opublikuje.Zaraz zabieram się do tworzenia 5 części mam nadzieje że wam się spodoba.A no i mam jeszcze 1 info. Bam,bam,bam
Niedługo MOŻE dodam swoją fotke  z rl na bloga :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz