spadające serca ;D

GRY

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Nananinana

Siemka sorka że tak dawno nie pisałam.Miałam trochę nauki no i tak najzwyczajniej w świecie nie chciało mi się.Wczoraj wróciłam z biwaku więc w weekend nie miałam czasu napisać.
Dzisiaj siedziałam przed kompem i wymyśliłam że muszę coś zmienić w mojej MovieStar zobaczcie co wymyśliłam.Niedługo tak będę wyglądać.
Wiem trochę dziwnie tak zielono .Zrobiłam jeszcze 1 projekt tez jest super :
Zrobię też kilka projektów dla was :)
Oto kilka z nich :

 Dla VIP

Bez VIP :

No i to wszystko mam nadzieje że wam się podoba.Nie oszukujmy się są zajebiste bo zrobione przez mua :) Fajny pomysł to cień do oczu w kolorze ust.Może do 1 wyglądu bez VIP dałabym jaśniejsze usta ale robiłam na szybko i nie miałam dużo czasu i tak za 2 min już muszę.W 2 wyglądzie dla VIP można zrobić czarny kolczyk w ustach to będzie bardziej zadziornie ale mi też taki się podoba :)
No to już lece.Papatki

Wasza Wampir_Nikola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz