spadające serca ;D

GRY

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Zmiany i jeszcze kilka moich idiotyzmów

Hej.Wiem tytuł posta jest dziwny ale nie w tym rzecz.
Myślę o odejściu z bloga.
Widziałam co piszą o mnie.To miłe nie jest.
Może i tylko pisze tu posty ale Karolina wiedziała w co się pakuje.
Wiedziała że nie mam doświadczenie że po prostu nie umiem zrobić tego wszystkiego.
I tak dziś mam zły dzień a ci jeszcze mnie dobijają.
Dziękuje wam za to.
Jeśli postanowię odejść z bloga napisze post pożegnalny.
Zresztą może nie napisze.Bo po co ? Jestem przecież głupia i nic nie umiem.
Napisze jeszcze trochę o zmianach żeby nie było że na serio jestem taka tempa i tego nie zauważyłam.
No to tak mamy nowego VIP-a.Oto focia:


Podoba mi się ta sukieneczka i japonki.Telewizor jest super a lody <3
Zwierzak może być,ujdzie.
Jest tez opcja dodawania ulubionych:
Dodawanie jest proste zrozumie to każdy ale dodam info bo strasznie się nudzę ;)
Klikamy ka którąś ikonkę i wyskakuje coś takiego :
I wybieramy wtedy swój ulubiony film :) Ja wezmę Nowe życie (1 bo ze wszystkich części ta mi się najbardziej podoba chociaż (3 tez jest niezła :D
Ja już wybierzemy będzie się pokazywało to tak :
Proste prawda ?
Co tu jeszcze weszło.Hmm...
A no ,kiedy klikamy na ikonkę przyjaciele pojawiają nam się także prośby o przyjęcie :
I to już chyba wszystko jak jeszcze coś zobaczę to napiszę.
Nie piszę chyba ostatnio raz nad odejściem z bloga się zastanowię.
W końcu potrzebny jest ktoś od grafiki,dodawania gier itp.Taką osobą u nas jest Karolina, która tez pisze super posty, rzadko ale pisze :) Ja tylko pisze i podziwiam.
Bay :*

Wasza Wampir_Nikola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz