spadające serca ;D

GRY

poniedziałek, 2 lipca 2012

Zgapiara -,-

Niedawno wymyśliłam nowy tekst na to żeby zachęcić ludzi żeby dawali mi grafy.Dziś pewna dziunia ściągnęła go ode mnie i teraz co chwila miga mi tym przez CTR.Macie jej focie :
Zaczęła to pisać dziś a ja chyba przedwczoraj w nocy.Byłam wtedy u kol ona moze to potwierdzić bo widziała jak to pisałam.Macie zresztą focie z mojej tablicy:
Pisałam to po końcu roku szkolnego tylko tak jakoś w nocy.Na screenie zresztą widać że zeszłam troche w dół a nie jestem na pierwszej stronie tablicy czy tam ściany ;d
Jak ja nie lubie takich dzieci.To przez nie coraz częściej myślę o odejściu z MSP.Przeżyłam to że jak przebrałam się za Żabcię zaczęłam pisać w CTR `Rerekumkum` to następnego dnia zobaczyłam jakiegoś lachonka* który ubrał się tak samo miał zielona skórę i wgl.
Na koniec chciałam podziękować Zuzolowi lachonkowi nr.2 na tamat na posta.
Też cię NIE kocham xD

*Lachonek,lachon - u mnie na wsi "lachon" to słowo obraźliwe używane do określenia "łatwych panienek" tudzież pań wykonujących najstarszy zawód świata..... :shock:
Jakbym powiedziała którejś ze znajomych pań, że jest np. "fajny lachon" to bym bez słowa dostała w pysk.Użyłam tego słowa żeby nie użyć słowa dzi*ka bo ostatnio staram się być bardzo grzeczna.

1 komentarz:

  1. Kochana , to taka walnięta osoba , która zazdrości :3 Kocham cię menszu . Po ślubie jest fajnie >.< A ja jestem na SC !

    OdpowiedzUsuń