spadające serca ;D

GRY

poniedziałek, 16 lipca 2012

Miło ^^

Hej.Wiem że miałam dodać nowe stylizacje , może dodam później.Opowiem wam pewną historyjkę.
Przed chwilą byłam w Centrum Handlowym (nwm po co tam poszłam) i jakaś parka rozmawiała o różnych duperelach.Posiedziałam tam chwilkę i ta dziewczyna napisała `Patrz ile tam jest plastików --->` miło prawda -,- .Fajnie jestem plastikową laleczką tylko dla tego że ubrałam się na różowo.Potem dyskutowali jeszcze coś o plastikach ale już wolałam tego nie czytać.Miłe to nie było. Niby jestem gorsza bo nie jestem od stóp do głów ubrana na czarno i nie słucham metalu ? <słucham reggae jakby ktoś nie wiedział> Podobno chcemy przywrócić stare MSP.Wtedy wszyscy byli dla siebie mili,pomagali sobie.Ta moja wycieczka do centrum uświadomiła mnie że to jest już całkowicie nie możliwe.Wyśmieją cię nawet kiedy ubierzesz się inaczej  niż im się podoba.
Gdyby tam zamiast mnie stała ALAKINGA czy tam Paola nikt by tak nie napisał.Tylko by się podlizywali.Na koniec dodam swoją fotkę.Czy na serio wyglądam tak źle że nie można patrzeć ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz