spadające serca ;D

GRY

sobota, 14 lipca 2012

Ok to może być koniec z MSP ._.

A więc. mniej więcej chodzi o mnie.
wiem że wy też macie swoje moviestar
I swoich " Super" "Fantastycznych" przyjaciół
którzy na " 100% " są " Lepszymi" przyjaciółmi
ode mnie która pokupowała wam duzo prezentów
za nic! ._. ja was nawet o 1 nie moge poprosić
bo wy czekacie aż ktoś to zrobi za was!
jakby Hamster. pamisała o nowym poście ( jej poście ) na forum
to byście weszli. Co nie?
ale jak ja napisze to już nikt nie wchodzi. Bo poco!
nwm co wam zrobiłam ze tylko chyba 3 przyjaciół z 220
mnie nie ignoruje.
poprostu za takie coś mam ochote sie deletnąć.
wszyscy mamy prawo akceptować innych.
ale dla mnie to już przesada .
Powinnam być przez większość osób tolerowana. jak AQ napisze temat
od razu 100000000000000000000 wejść ._.
a jak ja napisze to tylko 3/4
chciałabym abyście bardziej zwracali uwagę na innych. bo ja
już nie wytrzymam. daje wam ostatnią szanse
albo mnie tolerujecie albo papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz