spadające serca ;D

GRY

niedziela, 19 sierpnia 2012

Stylizacje ;D

Hej.Na początku chciałam bardzo przeprosić że nie dodałam wczoraj tych stylizacji.Nie było mnie prawie cały dzień w domu.Pojechałam do salonu fryzjerskiego mojej mamy bo jej koleżanka miała mi znowu spleść warkoczyki.Ona przyszła o 11 zaplatać :) Zajęło to około 3 godzin a potem jeszcze pomagałam sprzątać w zakładzie i mama miała jeszcze jakieś czesanie.Potem jeszcze byłam na zakupach i tak jakoś zeszło.A teraz czas na stylizacje :)

Ta stylizacja jest dla VIP.Zrobiłam ja w trzech wersjach kolorystycznych.Najbardziej podoba mi się chyba ta pomarańczowo-biała :) Dwie pozostałe też mi się podobają .Nie wiem dlaczego wybrałam akurat takie kolory.Różowo-biały strój mam dlatego że te stylizacje tworzyłam z ciuchów które mam w swojej garderobie :) Kosztuje ona 2825 sc. Oto kolory których użyłam:

Zielonym kolorem zaznaczyłam biały (ale to wiedzą chyba wszyscy xD) ten od legginsów,kolczyków itp.
Niebieskim zaznaczyłam kolor różu do policzków
Czerwonym zaznaczyłam kolor kombinezonu,butów i końcówek włosów ;D

Fioletowym zaznaczyłam kolorek kokardy i włosów ;d
                    


W trzech zaznaczałam tymi samymi kolorami tylko w trzecim kolor kombinezonu itp. jest taki sam jak kolor włosów i kokardy :)

Teraz czas na zestaw bez VIP :)


Wszystkie zestawy kolorystyczne są świetne:) Najbardziej podoba mi się zestaw trzeci ;D Ten zielony do mnie przemawia ;d Uwielbiam dwukolorowe spodnie.Oto kolory których użyłam:

Czarny-kolor włosów
Niebieski-Bluzka i nogawka spodni
Szary-nogawka spodni,buty kwiat i różaniec


Teraz kolej na następna stylizację dla VIP :)


I jak wam się podoba ? Mi bardzo (ale ja skromna xD). Moje ulubione spodenki i buty ♥ No i jeszcze nie zapominajmy o naszyjniku z pacyfą (która ostatnio jest dość modna). Posiadam taki zestaw różowo-biały.Ten look też robiłam z ciuchów z mojej szafy.Poprzednie z resztą też ;) Tylko zmieniałam kolorki ;d Najbardziej podoba mi się zestaw drugi :)

A kolorki.Włoski kolorek ten co zawsze blond pokazywałam ten kolor w poprzednich lookach więc w tym nie ma to już sensu.Czarny znajdziecie :D Tym razem pokarze tyko kolorki spodenek i dodatków ;d

Róż-zestaw 1
Fiolet-zestaw 2
Ciemny szary -zestaw 3


Teraz czas na następny zestaw bez VIP ;d

 Super zestaw :D Wszystkie mi się podobają są świetne <Boże jaka ja skromna>.Ale chyba tak naj naj podoba mi się drugi zestaw.Ten look też jest tworzony z moich ciuchów ale nie mam żadnego z zestawów kolorystycznych pokazanych wyżej.Mam te ciuchy tylko że nie pasują do siebie kolorami są wzięte z innych stylizacji :) A teraz czas na kolorki :

Bluzka jest biała-biały jak biały nie będę go zaznaczać.Włosy w pierwszym zestawie są czarne a czarny jak czarny znajdziecie go bez problemu.Blond z resztą tez pokazywałam go wcześniej.Ale pomarańczowy i fioletowy pokarze i czarny też żeby nie było że jeden z look`ów będzie pokrzywdzony xD

 Ciemny szary- 1 styliacja
Pomarańcz-2 stylizacja
Fiolet-3 stylizacja

I to już na dziś wszystko.Troszkę nad tym się napracowałam.Wszystkie looksy robiłam sama ze swoich ciuchów.Looki mojemu kontu robiły moje inne konta : Martina01 i Sandra x3 . Te look`i robiłam z moich ubrań więc w lookach tworzonych dla mnie przez Martina01 i Sandra x3 znajdziecie te stylizacje.Mam nadzieje że się wam spodoba.Jeśli chcecie więcej postów z zestawami ubrań piszcie w komach lub do mnie na mail.Niedługo dodam następne stylizacje.Mam już na nie pomysły:) Może w przyszłym tygodniu dodam je na bloga ;D  Lece.Papatki ;*

Wasza Wampir_Nikola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz