spadające serca ;D

GRY

piątek, 17 sierpnia 2012

:)

Hej.Jutro w końcu dodam te dawno obiecane stylizacje.Są już prawie gotowe.Muszę zrobić już tylko 1 zestaw bez VIP.Stylizacje dokończyć miałam wczoraj wieczorem ale nie dałam rady.Wieczorem miałam rozplatane warkoczyki.Zajęło to prawie 2 godziny a potem musiałam jeszcze umyć i rozczesać włosy.Myślałam że to wszystko zajmie mi około godziny bo miałam tylko 98 warkoczyków ale trzeba było wszystko dokładnie rozpleść.Najgorzej było jak czesałam włosy wychodziło ich strasznie dużo.Można powiedzieć że wychodziły garściami no ale cóż jak miałam warkoczyki 2 miesiące i nie czesałam wtedy włosów to zrobiły się `zaległości` i włosy wypaść musiały (Codziennie wypada nam około 100 włosów np.przy czesaniu,zaczepieniu o gumke)
Jutro znowu zaplatam warkoczyki :) Jutro też dodam te obiecane stylizacje i może moje foty z rl :)
Lece ;D Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz