spadające serca ;D

GRY

wtorek, 23 października 2012

Zimowa kraina + Przepraszam ;/

zacznijmy od Przepraszań ;/ Po 1 przepraszam Roxi za zerwanie naj , myślałam że odeszła ale to mój prze wielki błąd . po 2 ... Sorka wszystkim za niezmienianie nagłówki , tła i za pisanie mało postów ... Al jest szkoła , musze sie pilnie uczuć , zapewne nikola też. Nagłówka nie zmienię narazie , bo mi sie niechce. a teraz przejdźmy do zimowej krainy :)
zimowa kraina , to stworzona przeze mnie na minecrafcie . Na sam początek dawniasta buzia bałwanka w środku :

xD
teraz kraina z lotu ptaka :

od razu dałam fotke drzwi , tabliczki z napisem " swiat zimy " i przez drzwi widać bałwanka <3
 wyposażenie , dom bawłana
 Bałwanek na górze ( przylazł za mną! na tą górke xd )

Tu takie sweet zdjęcie dy tworzyłam nasze bałwanki <33    i fotka z transformice którą obiecałam że wstawie xD :

xD




















Ja z kilkoma osóbkami. ta na żółto to ja
xd Postów z minecrafta bendzie więcej. następnym razem zwiedzamy:
Policje :o
jeśli chcecie to piszcie w komie czy dać teć jedno z tych. przelicze potem ile jest:
Sąd , Restauracja , Las , Park , mój dom :D
To na tyle
 Buziaczkii
       Pączuś ( Dj karolina24 )

1 komentarz: